Normandia Transfer

Info:+4-0250-997
Română

Condiții de călătorie

 

  1. Generalitati

Agentia de turism SIVA TRANS ofera transport in regim turistic la si de la aeroport in conditii de confort, siguranta si rapiditate punand la dispozitia clientilor sai  site-ul www.normandiatransfer.ro in vederea informarii si achizitionarii de bilete online.

Continutul si design-ul www.normandiatransfer.ro, cat si bazele de date accesibile prin intermediul sau, sunt proprietatea SC SIVA TRANS SRL si sunt protejate prin legislatia romana in vigoare.

Accesarea site-ului www.normandiatransfer.ro inseamna acceptarea tuturor termenilor si a conditiilor enumerate in continuare.

 

 

  1. CONDITIILE DE TRANSPORT

1.  Aplicabilitate

1.1 Pasagerii se obligă să respecte Condițiile de Transport și prevederile legale in vigoare la data derularii contractului de transport.

1.2 Transportatorul și agențiile partenere nu-și asumă nicio responsabilitate în cazul în care un pasager nu respectă prevederile mai sus menționate.

1.3 Cursele sunt efectuate in regim ocazional si circula doar in baza biletelor achizitionate anticipat online sau de la agentiile colaboratoare. In zilele cu sarbatori legale respectiv Craciunul (25 decembrie), Anul Nou (01 ianuarie) si in ziua de Paste nu se circula.

2. Voucherul de calatorie

2.1  Voucherul de călătorie este nominal, si nu poate fi transmis altei persoane, se printeaza de catre pasager in cazul achizitionarii online sau poate fi emis de catre agentiile proprii sau partenere și trebuie să fie prezentat la cererea personalului firmei sau a organelor de control abilitate.

2.2   Valabilitatea voucherului este specificata pe acesta.

2.3  Renunțarea la călătorie trebuie anuntata cu cel putin 48 ore inainte iar returnarea contravalorii voucherului nu poate fi făcută decât de către agenția care a emis voucherul,cu respectarea regulamentului aplicabil în astfel de cazuri.

2.4   Orice modificare a orei sau datei de călătorie trebuie anunțată și operată pe voucher la o agenție SIVA TRANS sau parteneră, cu cel putin 24 ore inaintea calatoriei achitate initial, doar in intervalul orar 08:00 - 17:00 de luni pana vineri.  Reprogramarea datei călătoriei se va face doar în limita locurilor disponibile pentru data solicitată.

Nu se fac modificari sau anulari in ziua corespunzatoare calatoriei !

2.5  Asigurarea locului în autocar este garantată în momentul achiziționării voucherului de călătorie.

2.6  Contravaloarea voucherelelor cu tarife promoționale nu poate fi returnata.

2.7 Numai agențiile partenere și personalul SIVA TRANS autorizat sunt abilitați să facă modificări pe voucherele de călătorie.

2.8 Factura poate fi solicitata la urmatoarea adresa de email: sivatranshorezu@yahoo.com

3. Pierderea voucherului/ Anularea /Despăgubiri

3.1 În cazul in care pasagerul nu poate prezenta voucherul pentru imbarcare, este recomandabil ca pasagerul să anunțe agenția emitentă, iar în momentul îmbarcării să prezinte un document de identitate din care să rezulte datele de identificare menționate în voucher.

3.2  Conditiile privind anularea unei calatorii precum si penalizarile aferente in vederea returnarii voucherului vor fi aduse la cunostinta pasagerilor de catre agentiile proprii sau partenere. Penalizarea poate fi de pana la 20% din valoarea biletului.

3.3  Prețul voucherului este conform tarifelor în vigoare din ziua emiterii, fara reduceri pe categorii de calatori (ex.: elevi/studenti, pensionari, etc), cu exceptia copiilor cu varsta de pana la 6 ani pentru care se selecteaza loc, reducerea fiind de 50%.

3.4 Obligativitatea verificarii corectitudinii datelor inscrise pe voucher îi revine pasagerului in momentul achitarii acestuia.

3.5 SIVA TRANS nu se face vinovată de datele eronat introduse si neverificate de pasager in momentul achizitionarii de vouchere de călătorie.

3.6 Cererile de returnare se vor depune in scris sau pe email in termenul prevazut mai sus, cererile de despăgubire și/sau reclamațiile privind efectuarea călătoriei se vor depune în scris la una din agențiile proprii sau partenere, de unde a fost cumparat biletul, sau pe email, in maxim 24 de ore de la efectuarea calatoriei, iar raspunsul va fi returnat într-un interval de maxim o lună de la data depuneri acestora, dupa efectuarea cercetarilor care se impun.

4.  Bagajul de mana si bagajul de cala

4.1 La transport este admis un bagaj de mana de dimensiuni mici, în limita a 5 kg si un bagaj de cala de maxim 25 kg.  Extra bagajele trebuie declarate in mod obligatoriu la cumpararea biletelor deoarece in caz contrar vor fi taxate cu un tarif majorat doar in limita locului disponibil la comartimentul bagaje al mijlocului de transport.

4.2. SIVA TRANS nu își asumă nicio responsabilitate privind continutul bagajelor de mână, deteriorarea sau furtul acestora, responsabilitatea revenindu-i în întregime pasagerului.

4.3 In cazul pierderii sau deteriorarii bagajelor transportate în cala de bagaje, responsabilitatea revine SIVA TRANS sau companiei autorizate de către aceasta să efectueze transportul, numai în cazul în care se dovedeste ca acestea au fost produse din neglijența intenționată a echipajului autocarului.

Despagubirea în astfel de cazuri este în limita a 100 EUR, cu exceptia urmatoarelor bunuri de valoare ce nu pot fi transportate in cala de bagaje: bijuterii, telefoane, computere si alte aparate electronice.

4.4  Pasagerii au obligația să depună orice reclamație referitoare la pierderea /furtul sau deteriorarea bagajelor, imediat după sosire. Reclamațiile ulterioare nu vor mai fi luate în considerare.

4.5  Contravaloarea voucherului include transportul unui bagaj de cală de maxim 25kg. Tariful pentru extra bagaj se percepe la cumpararea online sau din agentiile partenere si este de 25 lei/bagajul de pana la 25 kg.

4.6  La bordul autocarului/microbuzului nu este permis transportul animalelor.

4.7  Este strict interzis, transportul în bagaje de: droguri, substanțe explozive sau toxice, arme, muniție,  a operelor de artă de patrimoniu fără autorizațiile necesare, precum și alte obiecte și substanțe prin care se încalcă legile în vigoare pe teritoriul României.

4.8  Responsabilitatea etichetarii bagajului in vederea recunoasterii îi revine pasagerului.

5.  Întârzieri / Anulări / Modificări/ Transbordari

5.1 SIVA TRANS nu își asumă nicio responsabilitate pentru întârzierile curselor aeriene și/sau pentru pierderile suferite de către călător, ca urmare a acestor întârzieri. Daca nu se raspunde la apelul telefonic initiat de conducatorul auto pana la ora de plecare a cursei se considera neprezentare la imbarcare iar biletul isi pierde valabilitatea.

5.2. SIVA TRANS isi rezerva dreptul să anuleze o cursă si sa aduca la cunostinta pasagerilor acest fapt, în caz de forta majora (calamitati naturale, conflict armat, greva spontana, timp nefavorabil, probleme tehnice ale autocarului sau alte circumstanțe ce ar putea fi un impediment pentru efectuarea călătoriei).

5.3 SIVA TRANS își rezervă dreptul de a modifica tarifele sau orarele de circulație cu anunțarea prealabilă a pasagerilor si a agentiilor partenere. Ora de sosire in aeroport este estimativa si poate varia in functie de conditiile meteorologice si de trafic.

Asigurati-va ca ati ales o cursa ce ajunge la aeroport cu cel putin 2 ore inaintea decolarii! Siva Trans nu poate fi facuta raspunzatoare pentru nerespectarea acestui interval de timp!

5.4 Datorită întârzierilor avioanelor și a timpului necesar preluării bagajelor de către pasageri, sau din alte motive intemeiate, plecările din Aeroportul Otopeni pot suferi modificări de până la 60 de minute, intarziere pentru care Siva Trans nu se obliga sa notifice in prealabil calatorii. Asteptarea calatorilor care intarzie se poate face doar cu acordul celor care s-au prezentat la timp pentru imbarcare doar daca au raspuns la apelul telefonic pana la ora de plecare a cursei. Orele de plecare din Aeroportul Otopeni sunt ore de referinta deoarce sunt curse ocazionale, cursele putand pleca in momentul cand toti pasagerii de pe diagrama cursei au fost contactati telefonic si invitati pentru imbarcare.

5.5 SIVA TRANS isi rezerva dreptul de a folosi mijloacele de transport ale firmei partenere pentru transportul calatorilor sai, direct sau prin transbordare la cursele regulate ale acesteia, asigurand astfel transferul acestora la destinatie, conform voucherului achizitionat, cu o marje de intarziere de maxim 90 minute.

6. Transportul persoanelor cu handicap

     În conformitate cu dispozițiile Regulamentului European 181/2011, transportatorul declară că autocarele/mijloacele de transport folosite în desfășurarea activității sale nu sunt proiectate corespunzător astfel încât să asigure transportarea în deplină siguranță a persoanelor cu handicap și persoanelor cu mobilitate redusă.

7.  Responsabilitatea pasagerului

7.1  Pasagerul poarta responsabilitatea supravegherii bagajelor pe timpul transportului.

7.2  Copiii sunt acceptați la bordul autocarelor numai supravegheați de cătrea adulți sau, în cazul în care dețin un act notarial care dovedeste acceptul părintelui,de catre tutore, pentru efectuarea călătoriei.

8.  Obligațiile pasagerului

8.1 Pasagerul este obligat sa se prezinte la ora si locul stabilit pentru imbarcare conform voucherului achizitionat. Nerespectarea acestor conditii duce la anularea voucherului si pierderea dreptului de a beneficia de calatorie sau de a fi despagubit. In cazul in care pasagerul nu comunica in mod corect numarul de telefon, pentru a putea fi contactat inainte de imbarcare, Siva Trans nu poarta nicio responsabilitate in cazul in care pasagerul nu este gasit la locul de imbarcare.

8.2 Este intrezis pasagerilor: deteriorarea sau murdărirea autocarului,consumul de bauturi alcoolice, obstrucționarea în orice fel a conducătorului auto sau a celorlalte persoane din echipaj în îndeplinirea în bune condiții a atribuțiilor specifice, cauzarea de neplăceri sau disconfort călătorilor din autocar sau altor participanți la trafic.

8.3 SIVA TRANS sau compania autorizată să efectueze transportul, poate interzice pasagerului efectuarea sau continuarea călătoriei, fără ca acesta să aibă dreptul la o despăgubire sau rambursare ulterioară a contravalorii voucherului achitat in cazul în care comportamentul pasagerilor nu este conform acestei prevederi,.

8.4  Dacă pasagerului i se refuză dreptul de a intra sau a tranzita o țara pentru că nu este în posesia documentelor corecte de călătorie, toate consecințele, inclusiv toate daunele suferite de SIVA TRANS cad în responsabilitatea pasagerului, fără să poată beneficia de vreo returnare integrală sau parțială a contravalorii voucherului de călătorie.

8.5 Pasagerii declară că au luat cunostinţă de cele prevazute in prezentele condiţii.

9  Refuzul transportului

SIVA TRANS  are  dreptul de a refuza transportul pasagerilor în cazul în care :

-Exista motive întemeiate să refuze imbarcarea pentru transport dacă sunteţi în stare de ebrietate.

-Exista motive întemeiate de refuz din cauza starii fizice sau de sanatate a dvs, sau daca îmbrăcămintea sau comportamentul dumneavoastră nu sunt corespunzatoare fapt ce ar aduce nemultumiri celorlalte  persoane aflate la bord.

-Exista certitudinea ca nu s-a achitat contravaloarea voucherului de călătorie.

10 Asigurări

In baza contractului incheiat intre SIVA TRANS si transportator exista asigurare pentru pasageri pentru toate vătămările corporale rezultate din deplasarea vehiculului și din prezența lor în vehicul. Asigurarea nu acoperă vătămările corporale generate din vina pasagerului sau a bagajelor transportate.

11 Prelucrarea datelor personale

NOTA DE INFORMARE

SC SIVA TRANS SRL cu sediul in Horezu, str. Tudor Vladimirescu, nr. 53, jud. Valcea, colecteaza datele cu caracter personal furnizate de dumneavoastra in scopul furnizarii unui serviciu la cererea dvs, respectiv transfer turistic rutier de persoane.Datele colectate nu vor fi prelucrate in alte scopuri. Datele vor fi dezvaluite doar autoritatilor statului in temeiul obligatiilor legale.

Conform Regulamentului 679/2016 beneficiati de dreptul la informare si acces, de dreptul de rectificare sau stergere a datelor, dreptul la restrictionarea prelucrarii, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul la opozitie si dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale. Aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale si sa solicitati stergerea acestora.

Pentru exercitarea acestor drepturi, puteti solicita societatii o cerere scrisa, datata si semnata la adresa de email sivatranshorezu@yahoo.com. Orice solicitare se va solutiona intr-un termen de 15 zile. De asemenea va este recunoscut dreptul de a va adresa autoritatii de supraveghere sau justitiei.

Datele dvs nu vor fi transferate catre alte state sau entitati.

In cazul in care incalcarea securitatii datelor cu caracter personal este susceptibil sa genereze un risc major pentru drepturile si libertatile dvs, veti fi informat fara intarzieri nejustificate cu privire la aceasta incalcare.